stalker!hahaha

Thursday, April 9, 2009

tHaNuK sAyAnG n KaKaK diA tAg Aku!!!baca ek sume n lihat sapa yg kena lak!!!hahaha

aku ska btoi la tag2 neh!!!haha..kali ni..adik beradik lak tag aku..meh la bca..kot2 la ampa lak kena tag!!hahaha


1. Anda rasa anda hot?
hot?!?!?heheh..ya2!!saya sgt la hot!!sbb saya mamalia!!!xcya tnya cgu bio anda..mamalia manakah tidak hot??hahaha..aku bkan katak yg spesis amfibia 2!!hahah

2. upload gamba
r kegemaran anda.
ala...mlas r..byk sgt..tp..jap2..da gmbr bez nk tnjuk!!hahaha



3. Kenapa anda suka gambar ini?
handsome kan hantu neh!!!haha..aku nk cari hntu handsome..tgok2 gmbr neh ada!!haha..handsome gla kot!!!hahah


4. Bila kali terakhir makan pizza?

pizza???ntah!!xpenah dgr pon?!?!pizza?!?!pa ek??kuikuikui....


5. Lagu terakhir yang anda dengar?

theme song cita korea fav aku..winter sonata!!bercmpur ngn lgu blog thanuk yg mcm.................hahah...


6. Apa yang sedang anda buat selain daripada selesaikan tag ini?

tido..smbil berdengko!!hahahahah


7. Selain dari nama sendiri, anda suka dipanggil dengan panggilan aper?

sayang..honey..sweetheart..darling...mylove..
myheart...hahah..pangil taw!!jgn xpanggil!!hahaha...


p/s:aku gatai!!!haha

8. Tag lagi 6++ orang dengan hati terbuka tanpa rasa kekesalan

ehem2...dgn bangga nya aku nk tag...


  1. nadia samsudin!!aku ingt g nama ayh ang!!haha
  2. nurul ainina redwan..hurmm..lupa la ejaan nama ayah dia..hehe
  3. amir asyraf hishamudin kot?!?!ehhe
  4. intan sofia bt bentan
  5. nurul aini abd jalil
  6. siti salwa abu bakar
p/s:waa..aku sgt hebat!!leh ingt nama penoh depa sume!!hahaha



9. Saper no. 1- kepada anda?
kwan aku..knai sjak darjah 2!!2maju!!!hahaha


10. Orang no 3 - ada hubungan dengan sesiapa?

ntah!!hubungn ngn awek dia r kot!!haha..aku xtaw!!yg aku taw..dia cgu sej aku!!cgu kesayangn taw!!hahaha


11. Kata sesuatu berkenaan dengan orang no. 5?
aini!!bila nk mai tgok aku wt esblended???!!hahaha

12. Bagaimana pulak dengan orang nombor 4?
ni kembaq aini!!!intan sayang!!!!rindu ang!!


13. Siapakah orang no. 2?

ainina ek??cm nadia gk r..ketua pengawas ooo time skolah rendah dulu!!hahaha


14. Bagi pesanan anda pada orang no. 6 dan seterusnya?

p iterbiu leklok!!!ha!!wpon bz wt essay..kena layan gk tag neh!!hahaha

p/s:thanukphong opart!!!!!nex tag aku akn tag ang lg!!!!hahaha

6 comments:

amir acap said...

eja name aku amir asyraf bin hishamuddin...
ko tertinggal 1 D kat name ayah aku..
maw kne hntam ka..hahahaha..

marlyn said...

hahha..
1 d ja pon..
kira ok r 2..
ang blom tntu taw nama pnoh aku!!!!
hahaha

aku hebat!!hahaha

salwa,,an ordinary person said...

adoi!!mgapa aku di'tag'??
huhuhu..
xpela,,aku akn buat jgk,,
wahahhaa.
sbb,,aku hepi..
dh abih essay..
sabtu nk pi date..
hahhaa

marlyn said...

haha..
ok2!!
wt jgn xwt!!!
hahaha

Nadia Samz said...

sori beb.
aku dah pernah buat tag neh.
hehehehheh...
neway,tq yah.
:)

marlyn said...

haha..
ok2..