stalker!hahaha

Wednesday, November 4, 2009

tag.again from ainina.

WHAT WAS YOUR:
1. Last beverage: nandos
2. Last phone call: azyan
3. Last text message: afiq
4. Last song you listened to : starstrukk
5. Last time you cried: after math.exam.(malu..huhu)

HAVE YOU EVER:
6. Dated someone twice : mesti la!hoho
7. Been cheated on :yup!
8. Kissed someone & regretted it : kinda..yes..hahah
9. Lost someone special: ya....no komen
10. Been depressed:yup!!
11. Been drunk and threw up: nunka!!

LIST THREE FAVORITE COLOURS:
12. Black
13. White
14. red

THIS YEAR HAVE YOU: (2009)
15. Made a new friend: mestila!
16. Fallen out of love: its complicated..hahha
17. Laughed until you cried: hobi kot neh!
18. Met someone who changed you: xperasan...
19. Found out who your true friends were: ya..
20. Found out someone was talking about you: xpenah nk amek taw
21. Kissed anyone on your friend's list: haha..x.x.x.x.x.x.
22. How many people on your friends list do you know in real life:ntah!
23. How many kids do you want to have:4..double twins..hahah
24. Do you have any pets: cats!
25. Do you want to change your name?: xmaw!nama aku sdap dh!haha
26. What did you do for your last birthday: dlm proses cerahkan balik kulit lpas plkn.
27. What time did you wake up today: 9.15am..hehe
28. What were you doing at midnight last night : facebooking..haha
29. Name something you CANNOT wait for: graduate from kmpp!
30. Last time you saw your Mother: last sunday
31. What is one thing you wish you could change about your life : my spm result.
32. What are you listening to right now: meet me halfway.
33. Have you ever talked to a person named Tom: person?nope..TOMpok,my cat,yes!
34. What's getting on your nerves right now: internet.slow.
35. Most visited webpage: blogger,facebook,myspace,youtube
36. Whats your real name: nurulmarlinabintamohdsalleh
37. Nicknames: marlyn,marlina,ina,mar,kakak
38. Relationship Status: its complicated
39. Zodiac sign: pisces
40. Male or female?: female.
41. Elementary: ~
42. Middle School?: SKPTK
43. High school/college?: BM HIGH,MRSM KP,KMPP
44. Hair colour: black.
45. Long or short: not too short.not too long..
46. Height: 157 cm kot??
47. Do you have a crush on someone : xsure
48: What do you like about yourself? : xtaw la..
49. Piercings: yup!kt tlinga ja
50. Tattoos:x!xmaw pon!
51. Righty or lefty: righty

FIRSTS :
52. First surgery: standard 1.accident
53. First piercing: time tadika
54. First best friend: afiqah ahmad
55. First sport you joined: netball
56. First vacation: langkawi kot?!?
58. First pair of trainer: ntah!x ingat!

RIGHT NOW
59. Eating: angin
60. Drinking: saliva
61. I'm about to: sleep
62. Listening to: tv
63. Waiting : game abes reload

YOUR FUTURE :
64. Want kids?: sgt2 nak!haha
65. Get Married?:yela.xkan nk wt ank haram.isyh!
66. Career? : gynaecologist

WHICH IS BETTER :
67. Lips or eyes: Eyes
68. Hugs or kisses: or??
69. Shorter or taller: shorter..pendek itu comey!
70. Older or Younger: Younger
71. Romantic or spontaneous: Romantic
72. Nice stomach or nice arms: nice stomach kot!??
73. Sensitive or loud: outloud!haha
74. Hook-up or relationship: Relationship la..
75. Trouble maker or hesitant: hesistant

HAVE YOU EVER :
76. Kissed a stranger: xkot?!?maseh waras..
77. Drank hard liquor: xpernah n xmaw pon
78. Lost glasses/contacts: slalu sgt..hoho
80. Broken someone's heart: yela kot..tnpa disedari..hahah
82. Been arrested: nope
83. Turned someone down: ya!
84. Cried when someone died: yela..
85. Fallen for a friend?: yup..

DO YOU BELIEVE IN:
86. Yourself: yup!
87. Miracles: yaya
88. Love at first sight: xtaw nk kata..hahha
89. Heaven: yes!
90. Santa Claus: hahah..xla!
92. Angels: xtaw?!?

ANSWER TRUTHFULLY:
94. Had more than 1 girlfriend/boyfriend at a time: pernah.n regret it..so much!
95. Did you sing today?: xlagi..haha
96. Ever cheated on somebody?: yup!
97. If you could go back in time, how far would you go?: time baby lg!haha
98. If you could pick a day from last year and relive it, what would it be?: xtaw la..
99. Are you afraid of falling in love?: yup.takot frust lg.huhu
100. Posting this as 100 truths?: ya..hahah

tagging :
-diba
-cekadak
-miss dalinee
-sapa2 ja la..

3 comments:

..diba.. said...

aku mghrap sgt nma aku xdak mcm kt bwh 2..haha..
smpai ati ang malin...

marlyn said...

hahaha..
dh ainina slalu tag aku..
ang kena p suro ainina stop tagging menagging neh!
hahah

Bedah Senyap said...

aku borink dowh dats y i;m tagging everybody!