stalker!hahaha

Monday, September 13, 2010

sinari lebaran[pinjam sat naaa tv3]

marilah kita menyinarkan lebaran kita ya kawan2.sambutlah seruan tv3!hahahaha.xpasal ja kan p promote tv3.nnt habes tv-tv laen jeles.ahhhh..sudah..aku dah stat nak merapudana la plak..haisyh...=,=''

raya tahun neh is totally,absolutely sucks!
hahaha.psiko ja kan.org time raya la suma pakat nk menggila.ceria2 suma kan.tp aku saja ja nk wt pelik sket.nak jadi speacial.huahaha.aku mls gila nk beraya.mcm ngn pa g.awt cuti lama sgt xtw?bagi cuti 2,3 hari dh la.cuti lama2 nnt otak jemmed taw dak?haisyh.xpuas hati betoi la!taun depan kena p komen kt mpp la.suro cut cuti raya!huahahaha

seb bek la da penyelamat.yang menyinari balek lebaran aku[chewahhhh]ala2 superhero gitu.tanx dude.u ols mmg superb lah! nad.fatin.alia.hana.nadia.wanfathin.azwan.izzwann.syahmi. [aku dh mention suma nama kan?]thanks weh.wt aku happy.gelak terbahakbahak tgok perangai sorang2.paling xtahan bila nadia ngn izzwann bukak buku lama plak kan.xleh blah.aku kawenkan ampa 2 baru taw kot..huahahaha:)

and tiba2,aku rasa ampa suma mmg worth 2 fight for la.mmg xsia2 kan ikot ampa harineh.at least,aku bleh cheer up.lupa segala probs remehtemeh aku 2.hahahah.

p/s:and my raya is totally,absolutely sucks!

but later,got SUPERHEROES be the knight in shining armour and save my raya
*glad*
:D






No comments: