stalker!hahaha

Thursday, February 3, 2011

holiday CNY

first of all, happy chinese new year readers! boom boom kebabomm*bunga api*

hehehe. seronok kan? CNY plus dapat cuti seminggu. waaa.. lega rasanya sebab takpayah beratur panjang panjang nak naek bus pegi kuliah,nak beli makanan, etc :)

tapi yang tak seronok nya, otak aku rasa macam takdapat cuti ja. fizikal ja yang bercuti mental tak pon. kesian kan? mana tak nya, nama ja cuti tapi belambak kerja kena buat. errr.. taw kan belambak tu apa. belambak tu maksud nya many. ok? clear?

tapi kan,orang cakap, senang ja kalau tak maw ada kerja and masalah. jadi ja orang mati. ahaha. settle! gulp! mati? ehehe.. tak maw r sembang pasai mati. rasa seramsejuk ja. hoho

neh baru masalah time cuti yang tak macam cuti. belom bukak cerita selepas cuti lagi. OhMGeeeee. test belambak lambak. semua lecturer pakat berebut nak test student! yang student plak, bercuti sakan xhengat yang diri tu nak kena test tak lama lagi. haiyaa. dunia dunia

yang aku pulak, terlebeh eksited sebab blog dah comel sikit, mula lah gatai nak tulis macam macam padahal tak dak benda nak tulis pon. huahahaha

p/s:sorry la u olls. mereng sekejap :)

4 comments:

IkmalHisyam said...

wahh... blog nmpak suci!!! tp aku nya style lg... hahahaha

marlyn said...

hahaha. aku yang bagi title style 2 kat ang. so, behave! nnt aku tarek balek! ahaha :P

naz said...

hidup jawapan nya mati :) mana nak lari? haha

marlyn said...

hahaha. nyorok bawah katil?