stalker!hahaha

Monday, February 21, 2011

ideologi

salam aspirasi
menjunjung transformasi
1 siswa
1 malaysia
1 aspirasi
:)

musim pilihanraya kampus(PRK) dah bermula! tanpa perlu dijelaskan dengan lebih jelas,dah taw kan aku neh memegang ideologi pihak yang mana kan? hahaha. ok ok. etceli, aku neh tak la berminat sangat dengan politik neh, tetapi, entah la. rasa macam menarik la plak.maybe ramai orang yang aku kenal dan aku taw depa tu boleh wat reja bertanding. sebab tu PRK neh wat semngat aku berkobar kobar macam aku ja yang bertanding. hahaha. tiba tiba ja kan.heheh :)

ok fine. tak semua orang yang sefahaman ideologi dengan aku. even budak kuliah aku ramai ja yang bangkang habis habisan. well, itu bukan satu masalah ok? even adik beradik pon kadang berbeza sefahaman, ini kan pula orang yang tak da lansung blood connection dengan aku. tapi takpa. aku tak kesah. anda bebas untuk mengundi sapa sapa yang anda suka.pilihan di tangan anda :)

bagi aku.aku dah amat amat selesa dengan pimpinan mantan mantan mpp yang terdahulu. so, aku rasa aku tak perlukan perubahan yang aku belum pasti kebaikkan nya. apa perlunya mengharap perubahan yang tidak pasti sedangkan aku dah selesa dengan keadaan kampus aku sekarang :)

cuma, satu ja aku harap. jangan la lepas PRK neh kita bermasam muka ya kawan kawan kesayangan aku sekalian. tak maw ar sebab benda neh, nanti tak bertegur sapa pulak. tak seronok ar camtu :( bukan senang nak jadik rapat dengan hampa semua macam sekarang neh. tak kan sebab neh ja kita nak berpecah belah kan. huaaa.. tak maw :'(

tak kesah la anda aspirasi,pro m mahupon bebas, kita semua tetap warga usm ok? lepas neh, tak kesah la sapa yang menang, kita sokong ja mereka mereka itu ok :)

p/s: i love usm :)

4 comments:

salwaabubakar said...

aku rindu masa zaman mrsm. kita undi2. diorg berkempen. hehhhehe

Marlina :) said...

rinduu jugakk :)

Pemikir Elal said...

xkesah siapa diatas pro-m or pro-a yang penting mereka tau macam mana nk menjaga kebajikan mahasiswa..

yg pasal ideologi tuh.. jgn pasal lain parti kita masam muka, jgn pasal kita xsokong rakan sendiri kita putus kawan..

aku nampak apa berlaku kat school kita..

Marlina :) said...

aku sokong ang weh. school kita nampak macam xpro ja. harap2 lepas prk neh suma jadik normal balek :)