stalker!hahaha

Friday, February 4, 2011

lagu=drugs?

assalammualaikum! :)

hari neh mood aku 'baik' taw. ahahaha. aku jadik rajen sikit, takcari pasai dengan kuceng kat rumah, tak doplohpat jam menghadap pc ja, tolong mak macam macam reja. waaa.. rasa macam marlina dah berubah jadik orang laen ja! hahaha :p

tapi satu ja takberubah! perangai suka melalut kalau buat entry. wohoo. actually aku nak cakap pasai lagu la! haiyaaaa! =,=''

kan aku dah pernah wat entry pasal lagu kan? ala, lagu 'you' tu. nak cerita pasai lagu tu la neh! actually kan, aku dah takboleh stop dengaq lagu tu. pastu, bila dengaq, mula la rasa macammacam. terlebeh menghayati perasaan. hahahah. pastu, mula la rasa macam nak nangis suma ada. hisyh. geram neh!
nur jannah alia! awatla ang cipta lagu yang tacingtacing sangat ha? aku dahla sensitif! sobsobsob

aku bukannya pa, aku rasa sindrom dotdotdot aku takhabes lagila. besala, nanti dia mai mood takmaw cakap dengan orang.kalau cakap pon reja nak emo ja. pastu pantang orang buat salah, mula nak menyinga. neh takpa lagi. tapi kalau sampai dengaq lagu pon sedeh macam dengaq orang baca talkin, masalah besaq! meluat! dah bertahun dah macam neh, tapi still takleh nak control. perempuan perempuan.. awatla kompleks sangat sampai diri sendiri pon takpaham neh? =,=

kesimpulannya, tunggu dua tiga hari nanti, aku rasa aku boleh calm dah kot. neh suma salah lagu neh sebab menonjolkan diri pada waktu yang salah! grrr

p/s:masih lagi mendengar lagu yang sama =.='"


10 comments:

IkmalHisyam said...

rajen tolong mak!! bagus....
ada ciri2 calon seswai!!! likeee

marlyn said...

hahaha. well..aku saja2 tules benda 2 nak bagi naek saham sket :)

ainina said...

lagu ni mmg touching woo!

marlyn said...

kan? tacing2. dengan sora dia lagi. bertambah tacing la aku

maCy said...

rjn jgn ta rjn ;D

marlyn said...

hahaha. baek! :)

naz said...

kompleks? just rileks yaww :) haha

marlyn said...

hahaha. tengah relax la neh. sbb 2 boleh past entry lagi neh :)

fyqa said...

sjk bla ang pndai tacing xbrtempat neh..hehehehek

Marlina :) said...

bertempat la! sapa kata xbertempat! aku tacing kt blog. hahah