stalker!hahaha

Wednesday, February 16, 2011

pistol vs lelaki kacak

ehem ehem. sakit tekak. batuk takhenti henti. sila hulurkan simpati anda :) hehehe.

hye readers. hari neh kan, tibatiba aku macam ada mood pulak nak tulis blog, padahal test menanti tak lama lagi. tapi takpa, test ja pon. final lambat lagi :D

ok.kembali kepada tajuk post.pistol vs lelaki kacak? aku nak tanya neh, kepada readers perempuan terutamanya, hampa tak rasa ka lelaki nampak kacak bila dia tengah pegang pistol? hahaha. waaaaaa...(sat sat, aku nak histeria sat <3)

ok. sambung balek! cuba hampa imagine, lelaki, menyorok belakang tiang.pastu kan, depan dia ada perompak bersenjata. pastu kan, dengan machonya, lelaki tadi berbalas balas tembakan dengan perompak tadi. oh! sangat kacak ok!(aku tengah imagine muka oguri shun dalam cerita tokyo dogs) hahaha :p

oguri shun
kacak kan? hahaha. waaaaaa..(histeria lagi sekali)

kenapa lelaki pegang pistol nampak hensem? atceli,aku pon kurang pasti. ehehe. maybe aku dah terlalu taksub dengan si oguri neh kot.yeah,aku memang perempuan tipikal. minat korea jepun taiwan etc.berbalik kepada si oguri.so, dia buat apa pon maybe akan nampak hensem. eh! tapi kan, time biasabiasa aku tak nampak pon la dia hensem. eh, silap. time biasabiasa aku nampak dia hensem biasa ja. tapi kalo time dia pegang ja pistol..waaaaaa(histeria kali ketiga)

so,aku nak kawen dengan lelaki yang ada pistola la. hahaha. mainan pon takpa. kehkehkeh. nak jadikan pistol as a hantaran! boleh? kehkehkeh

tak pon, nak yang lebeh realistic,kawen ja dengan polis. eh eh, tak boleh! along aku dah polis. tak syok banyakbanyak polis sangat dalam family!hurm..kalau camneh.kawen dengan tentera la! ehemmmm :p

p/s:aku neh radikal sangat ka?

9 comments:

Miss Meen said...

hihihih
yer yer dapat bayangkan hehhe
teringat cerita RAIN BI ---FUGATIVE B
^_^ hehehe

Marlina :) said...

hahaha. rain kategori korea.
oguri=japan. hahahah :p

p/s:rain mmg sgt2 hot dalam fugitive plan b :D

IkmalHisyam said...

aku kena beli pistol sebijik la neh untuk bg hensem?? huhu

Marlina :) said...

ang special kes. xdak pistol pon dah hensem dah. xpa weh. dont worry. ahaha :p

Indiana Johnny said...

aku ader chance kerrrr....:P

Marlina :) said...

hahaha. ang aku kensel awai2 dah. sbb dgq cita ,org la ckp kan, ang spesis boya.boya dlm fb. huahahahaha

Indiana Johnny said...

tu boya kt fb jerr...kat luar budak baik....:P....jgn mudah pecaya kabar2 angin tu...auta belake2..hahahaa

Marlina :) said...

hahaha. boya fb lg scary ok. harap maklom

Indiana Johnny said...

yekerr...huhuhuhu...=((