stalker!hahaha

Friday, March 18, 2011

happy birthday marlina :)



boom boom kebaboommm! *tudia bunga api*

assalammualaikum dan salam sayang semua <3


kek tipu. heeeee :p


selamat hari lahir marlina :) dah 20 tahun dah. behave sikit lepas neh. kalau orang zaman dulu dulu, umoq macam hang neh dah boleh kawen taw? orang dulu ja ka? orang sekarang pon nak jugak! ehehehe :p

ok. orang yang pertama wish, my belove mak! i love you so much mak. muah muah muuuaaahhhhh! ahaha. kepada fatin and dilla yang fight sapa yang wish dulu, hampa dah kalah awai awai lagi. sekian, terima kasih :)

orang yang wat belog promote hari ketuaan aku, ainina. thanks dear. kawan aku yang tak pernah tacing walaupun aku sekarang dah jarang hang out dengan dia. nama ja dok belajaq kat tempat yang sama. sorry dear :(

orang yang wish melalui phone, pikah, nad, adik ku sayang, puteri, hana, alia, wani blup blup, syaz, abul, fatinshah. thanks eh? jasa anda semua dikenang. ahaha :p

tidak dilupakan kepada yang wish kat fb(wall, chatbox, inbox) tengkiu sesangat. aku tak termampu nak taip nama sorang sorang kat sini. harap maaf. tapi aku hargai taw! :D
wish yang paling wat aku tersentap, hampir hampir nak menanges(dia neh memang selalu wat aku nanges pon)

awak, selamat ulangtahun ke 20.
dah 20 ye awak..
selamat berjuang utk hidup yg tenang dan bahagia sebagai hamba Yang Maha Esa.
saya sayang awak, awak tau kan?wish lambat tak bererti saya lupa. saya sentiasa count down for this day.
selamat ya awak,, hadiah akan dapat bila2 awak free.
lagi satu, awak makin cantik skrg. cucuk ya..? -.-
hmm awak, saya rindu awak ni. mana saya nak dapat kwn mcm awak lagi?
jaga diri elok2 na awak..
dah 20. kurangkan tidur ptg2,, kurangkan kegatalan awak.
biaq saya sorang gatal dah la. saya 19 forever. ihiks!
sehingga ketemu lagi ya awak,,
ingat, jaga diri.. jaga solat..

yang selalu rindu nak sakat awak sampai awak nangeh,
Azyan Hazwani bt Zulkifly.

kepada yang sudi bagi hadiah, leya, linda roomate tersayang, shada, sha, zul. thanks! wat susah susah ja bagi hadiah. ehehehe :p

dan yang sudi sambut birthday aku dengan kek dan prank yang 'best' sangat, leya, linda, hajar dan shada. terima kasih lah lagi sekali. tahun depan buat lagi ok? hahaha. tapi sebelum tu, tunggu aku balas dendam dulu k? :)


kek betoi! :)

p/s: birthday yang membahagiakn. sori kalau tak termention nama. no heart/hard/hurt feeling k? :D

6 comments:

IkmalHisyam said...

nak kek........

Marlina :) said...

suro depa 2 beli kat ang! heheheh

IkmalHisyam said...

hg la belikan....huuuuuuuu

IkmalHisyam said...

hg la belikan....huuuuuuuu

ainina said...

wah bangga my name was here! HB KAKAK!

Marlina :) said...

ikmal: xmw! haha

ainina: haha. ang patot bangga kott!
tengkiu adek! :p