stalker!hahaha

Thursday, March 17, 2011

teringat


bila mood tengah kacau sebab esok ada test subjek kritikal

assalammualaikum dan salam sejahtera.

aku tengah serabut sekarang. esok test dan satu benda pon aku tak paham dan aku tak taw esok aku nak jawab apa. mungkin aku akan hantaq kertas kosong ja kot. mungkin!

ok! intro paling pendek dalam sejarah aku berbelog :) neh nak masok content. actually, aku tengah teringat sesuatu la. hurmm.. semua sebab satu lagu neh. kau yang bernama seri. pernah dengaq tak? sedap lagu neh. aku suka. lagu neh tak da kaitan pon dalam hidup aku. tapi, bila aku dengaq terlalu banyak kali sangat lagu neh, aku macam errrr.. macam mana nak explen tak taw. aku macam terlebeh menghayati lagu la. dan secara automatik, aku akan jadik sedeh.

well, aku memang macam neh. dengaq lagu pon boleh reyau. kadang kadang tengok kuceng tepi jalan tak dak mak pon aku sedeh macam tengok bayi kena buang. aku pon kadang kadang tak paham dengan aku. nak kata lembut hati, errr.. betoi la kot lembut hati. erk?

luaran kasaq belom tentu dalaman pon kasaq kan? ahahaha. entah la. tapi seriusly. aku tak suka. rimas. malas nak ingat benda benda yang pernah wat aku down bertahun tahun. tiap tiap malam bantal basah sebab nanges. esok pagi bangkit tidoq mata sembam. p kelas suma pakat dok puji sebab depa ingat aku stay up sebab study. ceh =,='

bertahun aku amek masa nak recover. tapi kadang kadang, sebab satu lagu, aku boleh sedeh balek macam dulu. teringat balek. adoyai.sangat sangat tragis. sebab tu sekarang, bila orang cakap, tak maw ka jadi macam dulu? oh please. aku tak maw! serius!aku dah cukup bahagia dengan hidup aku sekarang.

orang cakap kalau nak lupa benda benda sedeh, cuba bercinta tengok. hahahahahahahaha. statement paling lawak abad neh. benda neh available untuk orang laen. tapi bukan untuk aku. bagi aku, bercinta punca segala masalah(i mean cinta between laki pompuan yang boleh kawen)
paranoid ya marlin? yes i do! haha. kalau nak hidop aman, jangan bercinta. cukupla setakat admire, minat minat cam tu ja. sakit hati tak selalu dapat, dosa pon tak selalu buat :)

orang boleh cakap pa ja kat aku. pengecut ka, penakot ka, apa apa ja la. aku tak kesah sebab aku taw diri aku. orang laen boleh cakap, boleh tengok, boleh nasihat, boleh kongsi masalah, tapi yang nak menanggung segala beban, diri sendiri jugak. so, fikir lah baek baek. xpayah la nak try try kalau rasa diri tu tak cukup serius.amaran kepada diri sendiri. sebab aku sekarang tengah nak menghampiri ke arah tettttttt.. hahaha. aku tengah try nak bercinta balek sekarang. hahaha. serius aku tak suka tapi aku sendiri tak boleh control perasaan sendiri =,=

love never fails? boleh pergi mati dengan statement neh :)

p/s: entry cacamerba. aku pon tak taw benda pa yang aku cuba nak sampaikan =,='
aku just harap 'dia' tak taw aku suka dia sampai bila bila. so, aku tak kan bercinta! ehehe :p

7 comments:

♥yaya suka embun♥ said...

goodluck 2 u :)

JEMPUT SINGGAH : BLOG BUDAK TAK FEMES

IkmalHisyam said...

siapa tu? ha..........

Marlina :) said...

yaya: baek :)

ikmal: hahaha. sampai bila bila aku xkan gtw. pesaing ang neh! kahkahkah :p

Indiana Johnny said...

tudiaaaaa~keh3....=) wanita hebat~

Marlina :) said...

hebat!!!! sangat2 hebat! :p

Amni said...

betul2! kalau tak nak ada masalah, jangan bercinta.. admire je cukup.. tapi kadnag sakit ati sedih sorang2 jugak bila tengok orang yang kita admire tu dah de somebody.. huhu

Marlina :) said...

xpa. sedeh sat ja. ehehe :)