stalker!hahaha

Monday, April 4, 2011

.

ok. mood swing. kalau jumpa aku tepi jalan, sila lari jauh jauh

assalammualaikum

mood swing. bukan bermakna aku bad mood. hanya mood tak betul ja.(cubaan takmaw mengaku diri tu tengah bad mood) hurmmm =,=

kadang kadang, aku pon tak sedar. tapi bila dah lama lama, baru tersedar. eh, aku tengah nak ke arah bad mood neh! pastu, aku cepat cepat tenangkan diri. tapi, kali neh, aku nak biar ja. follow the flow. sebab aku rasa macam dah lama tak wat perangai macam neh.

so, cara aku melayan mood yang bakal bad neh ialah dengan berdiam diri. yeah. DIAM. kalau orang tanya, mula jawab sepatah ja. ini pon dah cukup baik. most of the time, aku angguk geleng ja. tapi ini hanya available kepada anyone yang buat aku bad mood ja. aku bukan jenis marah orang lain, lepas kat orang lain. ini perbuatan kejam.

and and and, aku hanya akan masuk dalam fasa berdiam diri bila:
  1. tengah marah
  2. tengah sedih
  3. tengah lapar
  4. tengah penat
  5. tengah sakit tekak...errr
  6. tengah merajuk
  7. tengah meluat. atau lebih tepat lagi, bila dah meluat/benci
  8. tengah PMS. opsss
  9. tengah mood swing macam sekarang

hello. seriusly aku tak suka nak tulis blog cakap pasal benda neh. tapi tu la.aku tengah sakit hati. ok. tambah satu benda lagi untuk list yang kat atas tu. aku tengah bengang jugak. grrrr. tapi takpa, time will heal everything. aku bukan senang nak marah. tapi once aku dah marah/terasa, kecenderungan untuk aku berdendam sangat tinggi :)

seronok kan boleh buat muka ketat dengan aku? haha. tapi takpa, teruskan. aku memang suka. ok. aku admit. ang baik. mana la layak aku nak kawan dengan ang. tak pa la. fine. boleh la ang get along dengan kawan kawan ang yang lain lepas neh. aku pon macam tak dak keinginan nak baik baik dengan ang dah. ok. aku dah malas nak taip sebab rasa rasa macam nak terkeluaq benda tak elok ja kalau aku terus menaip. ok stop!

p/s:harap harap esok mood aku makin ok. nak pergi berkempen kat budak budak sekolah neh. go tangisan jiwa!

No comments: