stalker!hahaha

Monday, April 18, 2011

exam =,='

minggu jadi skema sat :)

assalammualaikum!

hehe. exam weh exam! tak sangka semester dua aku kat usm neh dah nak habes. means, aku ada lagi 2 tahun ja kat sini. hurm. sedih! sebab rasa macam tiga tahun untuk jadi student u tak cukup ja. nak lagi nak lagi! nak extend lah macam neh! opppsss... tarik balik! tak mau ah. takot kawen lambat. hehe :p

hari ini hari pembuka exam. errr? hari first exam! haaa, baru betoi. hari first dan aku dah blur. hahaha. blur yang teramat. cari tempat duduk pun tak jumpa. nervous? ha. ha. ha. yela kot. aku rasa lebih kepada tak cukup tidur. badan penat. hurm. padahal dah sedia maklum dah, jangan tak tidur malam sebelum exam. tapi ketegaq nak buat jugak. dulu zaman sekolah dah penah jadi dah macam neh. bukan nak amek iktibar. haih!

sebut zaman sekolah,teringat time jawab spm dulu. gambaq esklusif neh.aku suruh pengawas tolong amek kan.hahaha. last paper, fizik yang tercinta <3

neh yang close up. hahaha. comot gila muka budak sekolah. huahahah :p

hasilnya, aku menjawab dengan keadaan separa sedar. mula mula, langsung tak boleh tulis sebab tangan menggeletar. yela, tak makan dari malam. tidur pon tak. kalau result teruk memang tak boleh nak salahkan sapa sapa la. terbukti diri sendiri salah!

tapi kan, tak tau la sebab apa, aku rasa bahagia ja sejak akhir akhir neh. ehem! hehehe. serius. walaupun penat, terkejar sana sini arrange program, pergi meeting, study sampai tak tidur malam, typing document sampai bengkak mata.. tapi! aku rasa macam enjoy ja. haha. maybe sebab aku buat benda yang aku suka disamping orang yang aku suka kot?

thanks to family gapp. kak aini, mey mey, basirah, ikmal, mizah, amirah etc. aku rasa macam aku boleh jadik gila kalau depa semua neh tak da. depa yang dengar masalah, orang yang betol betol ada time susah senang. huwaaa.. tiba tiba rasa mata macam nak berair. tak mau sambung tulis dah. eheh! ada la sebab sebab nya yang tak boleh dinyatakan di sini :)

neh la kak aini :)

mey mey dan ikmal :)

dua dari kiri~ basirah dan mizah :)

p/s: thanks a lot. anda semua sangat berharga bagi saya :)


2 comments:

IkmalHisyam said...

haha. maybe sebab aku buat benda yang aku suka disamping orang yang aku suka kot?????

Marlina :) said...

a'ah. awt? aku wat benda yang aku suka disamping org yg aku suka :)
hampa semua la tu :)