stalker!hahaha

Friday, April 1, 2011

happy birthday AzyanHazwaniZulkifly



1 April 2011 :)

assalammualaikum :D
dah jengket tapi aku still pendek. haisyhh =,=''

tengok tajuk! azyan! terharu dak? aku taw ang terharu. tak cakap pon aku taw dah. huahaha. ok ok. dah dah, jangan reyau. hahaha :p

SELAMAT HARI LAHIR YANG KE 20! *boom 20x~ tembakan meriam 20 kali*

waaaaaa...teringin nak wish face to face! wat prank! makan cake! peluk cium ang! boleh imagine ja la. eheh. rindu wei. nak sembang sembang sampai ke pagi cakap pasal cinta monyet yang tak kesampaian. haha. aku taw ang kadang kadang boring dengaq. tapi aku wat wat macam tak paham. kehkehkeh.

rindulah zaman kita sebilik dulu. zaman sama sama naif. sama sama nak wat jahat padahal diri tu tak jahat tara mana pon. zaman reja nak rebel ja padahal orang suro wat benda baek. zaman kena denda ramai ramai. kena rotan, kena cubit. eh, ang mana kena rotan! grrrrr... tapi cubit 2 paling best. hahaha. :p rindu rindu rindu!

pastu, aku nak bagitaw neh, aku tak kesah pon kena usik ngn ang sampai nanges nanges. tapi harap ang tak wat dah. hahah. alaaaa, kalau sekarang ang wat pon, aku tak nanges dah aih. dah kebal. tak men r layan layan perasaan neh. zaman kanak kanak dulu boleh r. huahaha

satu g, jangan dok gaduh gaduh sangat la dengan syafiq tu. ang dah besaq dah. matured sikit! kehkehkeh. lagipon, hampa neh tak lama dah neh. tak lama g, aku bakal jadi auntie marlin la. hehehe :p

kalo kawen aku nak jadik pengapit. aku tak kira la ang nak susun macam mana kan. tapi aku tetap nak jadik gak! so, make sure kawen awai dari aku ok? hehe

pastu, soory sebab lately aku macam jarang contact dengan hampa. macam tak syok la plak kan. rosy ngasat ngasat! ang mai la selalu lawat kakcik ang. boleh jumpak aku. aku xdak kakcik kat alor gajah nak p sana selalu. hehehe

lastly,aku doakan ang semoga berjaya di dunia dan akhirat, panjang umur, diberkati Allah selalu, terlindung dari segala malapetaka, terhindar dari sebarang maksiat, cepat bertemu JODOH. amin:)

p/s:hadiah nak aku post ke mana? alor gajah? rumah lama? rumah baru?ka rumah SYAFIQ? hehe :p

gambar hiasan. hahaha. rindu zaman sekolah :)

1 comment:

ceritera by pen.biru said...

gambaq cantik.cun.hahahaha.
hudoh gla weh.cissss :D