stalker!hahaha

Thursday, April 21, 2011

kalau dah sayang..

entry sewel di musim exam :p

Assalammualaikum!

Hey semua! Hari ini nak ajak kawan-kawan semua mengimbau sedikit sebanyak tentang sejarah hidup saya. Hihihi. Tak sudi baca pon takpa. Saya lagi suka. Eheh :p

Ok. Masuk mood 'aku' balek. Cerita nya macam neh,ada member aku pernah cakap kat aku yang dia kagum dengan aku. Sebab nya? Dia cakap, sebab aku still boleh baek dengan ex aku walaupon pernah bergaduh teruk. Teruk la kan sampai boleh break. Hahaha.

Jawapan aku? Alaaa... small the matter ja tu. Anggap la mamat tu bukan jodoh kita. Forgive and forget. Pastu, baru boleh cari baru. Kalau ang sentiasa hidup dalam persaan tak suka,benci,meluat dekat ex ang tu, sampai ke mati ang akan hidup dibayangi dia. Perlu ka hidup macam tu? Tak perluuuu. Sangat-sangat tak perlu. Dia bahagia dengan orang laen, kita pula merana sorang-sorang mengenang kisah duka. Cehh. Tak style lansung lah!

So, kalau kita memaafkan dia, secara lansungnya kita akan boleh berkawan dengan dia tanpa sebarang rasa dendam di hati. Kan simple tu? kan kan kan? Tak gaduh nak santau, bomoh segala bagai aih. Syirik semua tu! Berdosa besaq taw!

''Helehh, ang sembang kencang noh marlin. Macam ang tak pernah maki/kutuk/hamun/seranah dia time hampa lepas break dulu? Siap reyau sampai bengkak mata-mata. ceh'' Kata miss dot dot dot...

Eheh! Hehehehehehehehe. Ok. Yang neh memang tak boleh elak la. Biasa la budak-budak. Tak matang lagi. Normal la tu. Dah kena tipu tak kan nak puji/sanjung lagi kan? Gila hapa? Lepas kena tipu tak kan nak ketawa/bersuka-ria/gelak lagi kot kan? Tapi! Benda neh tak payah la nak layan lama-lama. Layan ala-ala kadar sudah. Baru hidup Bahagia :)

''Tapi ang tak taw wei. Aku sayang dia gilaaa. Dah lama kot kami couple. Sampai hati dia wat camneh kat aku. Macam mana aku nak lupa dia?'' Miss dot dot dot berkata lagi.

Erk? Tu la. Laen kali kalau nak bercinta pon, simpan hati hampa tu sikit kat diri sendiri. Jangan bagi semua kat dia. Sebab, bukan ada tulis kat dahi dia pon yang dia bakal setia kat hampa sorang ja. Dan takdak tulis jugak kat pipi dia yang dia confirm nak kawen dengan hampa suatu hari nanti. Ok? Kalau dah terbagi semua jugak, berdoa la. Benda neh selalu aku buat kalau dah rasa helpless sangat. Bukan pasal cinta ja. Pasal semua benda :)

jaga hati hampa elok-elok naa :)

Apa-apa pon,ingat! Bunga bukan sekuntum, kumbang bukan seekor. Yang patah tumbuh, yang hilang berganti. Mana taw nanti kot kot hampa dapat pengganti yang lagiiii superb dari ex hampa tu ka. haaa. tak ka untung! chill bebeh.

p/s: single lebih menarik sebenarnya. Haha. Bak kata orang yang serik bercinta macam saya :p

4 comments:

fyqa said...

okeyh! pengkritik handalan dtg.haha!.

aku dah simpan dah hati aku untuk ang. jgn pergi tinggalkan dakuuuuu.;P

Marlina :) said...

hehehehe. aku tensen sekarang. tulis blog pon dah mrapu. hurmm

Skipper Johnny said...

Oooooo.....kumbang bukan seekor~ :)

Marlina :) said...

a'ah. da lagi berjuta juta juta ekoq