stalker!hahaha

Tuesday, May 17, 2011

Dekat di hati :)

kerja-kerja makin bertambah :)
Assalammualaikum!

Hello hello semua! Hari neh mood saya baik walaupun agak penat. Hahaha. Asal tulis blog ja mesti cakap pasal penat. Macam buat kerja teruk sangat ja. Hahaha. Inilah yang dinamakan hyperbola. Kehkehkeh :p

Tapi, serius la! hari neh penatttttt tau! Sebab tadi siang pergi main netball. Waaaaa.. nampak tak mata tengah bersinar-sinar time tulis perkataan netball neh. Hahaha :D Memang kalau tanya kat aku la kan, game apa yang paling dekatt sangat dengan hati aku, aku tanpa segan silu akan jawab, netball,netball dan netball! Walaupun sekarang dah tak la terer sangat main kan, tapi, still, aku sayang sangat-sangat kat game neh.

contoh mata bersinar-sinar. haha. tujuan asal tayang gambaq neh sebenarnya nak tunjuk lens baru. ehehe :p

Sebab aku rasa benda yang paling terbaik pernah aku buat ialah dengan perform agak cemerlang la dalam game neh. Masa zaman aku sekolah dekat High School Bukit Mertajam dulu. Kiranya team kami tak pernah la tak masuk final. Sekali tu kan, kalah waktu semi-final, mau meraung jugak la 1 team. Team netball HSBM, team terbaik pernah aku join :)

Lepas dah pindah sekolah, aku start involve game lain. Sebab malas nak bersaing. Ramai sangat pulon dengan netball neh. Start dari sini la, skill aku macam down sikit la. Tapi sampai sekarang, kalau orang ajak main, boleh lagi la nak main dengan skill yang agak berkarat neh. Eheheh :p

So, tadi! Pergi teman kak aini jadi ref dekat IKBN Bukit Mertajam. Lepas habis semua game, kami pulak yang main! Ahahah. Seriusly rasa heaven gila! Hahah. Automatik segala perangai aku waktu dalam padang terbawak-bawak tadi. Aku kalau tengah main, memang akan focus dan tak cakap banyak sebab nak simpan energy la kononnya kan. Haha. Tapi tadi bila sedar yang aku tengah main-main ja neh, baru nak hu ha hu ha balik. Hahah. Ntahpapa ja :p

p/s: tak sangka pulak mey mey boleh main netball. hahah :p


4 comments:

COTTON LADY said...

wahhh marlin maen netball.hebat~^.^

Marlina :) said...

xdak la hebat sgt. boleh main ja :)

Amni said...

mey mey tu marlina eh? hehehe... dah lama tak main... +)

Marlina :) said...

eh.. tak la. mey mey tu kawan. hahah :)