stalker!hahaha

Monday, May 2, 2011

Menangis bila sedih tu normal kan?

:'(

Assalammualaikum...

Aku tak tau apasal dengan aku malam neh. Aku tak patut sedih sebab neh. Aku tak da kena-mengena dengan benda neh,dengan dia. Aku tak patut marah sebab neh. Aku tak patut....hurm.. Serius aku blur. Rasa lonely gila. Selamat esok malam dah nak balik rumah. Kalau stay kat sini lagi, aku tak tau la jadi apa kat aku.

Tadi, aku mesej roomate aku. Tiba-tiba time mesej dia tu, aku menangis. Beria menangis macam ada orang mati ja. Sampai tak boleh nak makan padahal time tu lapaq gila. Siap beli nasi sampai 2 bungkus. Sekarang satu pon tak habes :(

Lepas tu, bila dengaq lagu pon boleh nangis? Someone! Could you please explain what the hell on earth happen to me right now? Argh! Bengang kat diri sendiri. Sudah-sudah la tu Marlina. Sedaq diri sikit. Tak perlu nak sedih kat benda yang tak perlu. Tak perlu nak sedih kat orang yang tak pernah pandang ang lebih dari seorang kawan. Dia kawan ang ja. Bukan lebih-lebih yang ang nak berperasaan lebih-lebih macam neh!

Lain kali, hati-hati sikit dengan hati sendiri. Kalau dah tau hati tu fragile, jangan cari pasal. Duduk diam-diam, jangan kacau orang. Nanti jadi macam neh la. Jangan buat-buat kuat padahal diri tu tak kuat mana pon. Nanti sorang-sorang jugak makan hati, nangis sampai bengkak mata-mata. Tak da orang nak kisah pon..

Sampai bila nak hidup macam neh? Control diri sikit. Jangan cepat leka kalau ada orang buat baik sikit. Jangan selalu bergantung kat orang. Yang penting! Jangan cepat perasan. Please la. Tolong la diri sendiri. Tak rasa penat ka selalu sangat down to the earth sebab benda-benda yang macam neh? Fikir la baik-baik..

Hmmm.. Ok! Sudah! Berhenti menangis sekarang! Sambung packing barang! Jangan buka lagu sedih-sedih! Cheer up! Jangan buang air mata kat benda yang tak perlu!

p/s: bila la nak stop dari jadi lemah bila melibatkan hati dan perasaan ?

2 comments:

fiza said...

mmg normal..sy pun slalu jd cam nieh jgk. same situation! huhuhu.. knapa ia trjadi??? =(


pa2 pun skrg nieh,chill babe! =)

Marlina :) said...

hmm. ok. thanks for your concern :)