stalker!hahaha

Thursday, May 5, 2011

Pelik!

huarghhhhhhhhh!!! mengantuk.....
Assalammualaikum :)

Dah habes pon satu hari yang membosankan. Ehehe. Aku tidur ja sepanjang petang tadi. Bangun-bangun, tengok jam, eh dah pukul tujuh la! Rasa macam baru lima minit ja tidur. Ahaha. Tak sedaq diri betoi!

Bila bangun tu, rasa macam blur sat. Sebab tidur depan TV. Aku rasa la kan, ada watak dalam drama kat TV yang terpasang tu, termasuk dalam mimpi aku. Huahaha. Serius pelik! Rasa macam aku berlakon sekali ja dengan Puteri Sarah Liyana tu. Ahaha. Cerita apa ntah kat TV3 pukul tujuh. Cinta Antara Kita kot tajuk dia. Ehehehe.

haaaa..betoi la tajuk cerita tu Cinta Antara Kita :)

Pastu, macam biasa, online, kacau orang, semakkan status orang, cakap fon, mesej-mesej, blablabla.. eh! Dah pukul satu dah. Tak sedaq lansung kot. Dan yang paling pelik kat sini, baru pukul satu, aku dah mengantuk! Serius tak remaja la hari neh. Ahaha. Mungkin mengantuk sebab terlalu bosan kot? Hurmm.. mungkin!

So, di kesempatan yang ada neh, aku mengambil kesempatan nak wish happy 20th birthday dekat my beloved, gorgeous friend, Puteri Nur Suraya atau nama mesranya yang aku sorang ja panggil, Pupu! Semoga cepat kawen Pupu ku sayang! Hahaha. Dah 2o tahun! Kesian Megat nak tunggu lama-lama. Ehehe. Rindu ang la weh :(

Pupu buat muka comel! ahaha :p

Eh, mengantuk dah hilang la pulak! Ahaha. Serius ang pelik hari neh Marlina oi! Hormon disorder nak menyerang lagi ka? Hahahaha. Rasa macam tak sebab mood macam tengah ok/happy ja :D

p/s : terfikir nak buat apa la esok untuk mengisi masa lapang? Zzzzzzzzz......

3 comments:

ainina said...

BILA NAK KAWEN KAN??

Marlina :) said...

tu la pasal. dah lama dah aku tunggu neh! haha

Puteri Nur Suraya said...

baru perasan ini post. THANK YOU SAYANGSS ku!
kawen bertahun2 lagi laaa!!! haha..

p/s itu muka telinga gajah weh.