stalker!hahaha

Wednesday, May 4, 2011

tak sabar!

lalala. riang ria berada di rumah

Assalammualaikum! :)

Hello semua. Selamat malam! Mood tengah baik sangat-sangat sebab ada kat rumah sekarang neh. Walaupun sekejap, sebab lepas neh nak kena pegi USM balik. Ada kem. Hurm. Hahaha. Bajet ja. Padahal, eksaited ja nak pegi kem neh. Eheheh :p

Tadi waktu kemas barang nak balik, tiba-tiba rasa sedih. Hahaha. Mula nak bermelankolik pulak emosi neh. Dah la semalam buat post psiko, pastu bila orang nak baca, tak bagi. Whatthe..?? Gila hapa? Kalau tak mau orang baca jangan la tulis kat blog. Gila betul! Hahaha.

Yang hari neh pulak, tiba-tiba jadi sedih happy sedih happy. Tengok post neh pon dah tau emosi aku tengah bercelaru. Actually, aku rindu USM la. Hahaha. Bukan USM sangat la. Tapi orang yang ada kat USM. Hahaha. Tak pasal kan? Pada masa yang sama jugak, aku nak balik rumah. Ahh, sudah. dia start nak buat split personality pulak. Makin parah aku neh.

Tak sabar la nak tunggu esok! Nak hang out dengan kawan-kawan rumah pulak! Oh yeah! Tak sedaq diri tengah pokai. Ehehe :p Tak kira, tak kira! Nak keluaq jugak! Sebab rasa macam boleh jadi gila kalau biaq aku macam neh. Hahaha. Entry pon dah bercampur-baur. Dan aku pon tak tau motif entry neh. Hahaha

p/s: rindu..... :(

No comments: