stalker!hahaha

Friday, August 26, 2011

Newbie :)

sementara menunggu waktu bersahur :D
Assalammualaikum!

Perut dah lapar tapi malas nak sahur lagi. Heheh. Just nak cerita sikit ja. Sekarang aku dah pandai buat header blog! Tengok header aku. Comel kan? Heheh. Pastu aku gak design header untuk beberapa blog lain. Macam nak test bakat la. Hehe. Antaranya ialah,


Header pertama yang aku design. Heee~



Header blog sendiri. Promote promote. Hahah :D


Header blog si buncet gemuk liat bangun pagi


Dia cakap macam Gothic Style. So, aku tukar dengan yang bawah neh.


Hope dia suka. Ehehe :)

Tak sangka aku pandai jugak buat header neh! Ehehe. Nak bangga sat. Sapa-sapa nak mintak tolong buatkan header, boleh ja. Sementara mood masih ada. Heheh :D

Di kesempatan ini juga aku nak ucapkan selamat datang ke dunia berblogging Si Buncet. Thanks sebab first entry dah dedicated dekat insan yang tak seberapa neh. Ehemmm.. Heheh. Semoga terus rajin menulis eh. Jangan asyik layan blog MR K ja. Dia tu dah la suka kutuk perempuan. Nanti berjangkit pulak perangai. Jenuh aku nak tapis kutukan. Hahahah.

p/s : raya lagi 4 hari? baru perasan. hahah

11 comments:

qiss.lovely said...

lawa3.nak jugak nak jugak.
haha=P

Nurul Marlina said...

kamu maen2 ka serius neh? haha

nadzirah said...

nak gak.. nk wna oren..

Nurul Marlina said...

gtau la nak boh apa. haha. jenuh la kalo gtau kaler ja

girl in the house..:) said...

hei malin!aku nak header baru gak!:)yg cute2,yg comei lote kaler pink!:)

Nurul Marlina said...

ok2. nnt aku wt pastu bg kat ang. heheh. pink n aku tulis apa yg ada kat blog ang k

girl in the house..:) said...

waaa...hahaha.ni yang suka ni!:)

hamzah ian said...

raya raya..

mohamad muzaini abd hamid said...

weyh ! aku pon tak reti wat header . tengok blog aku tadak header . sadis gila . hihi . shawl tu mmg la hg kenai . weyh aku rasa kain dia mmg syok la pakai . aku suka .

Dilla Zaini said...

weh...nak yang simple...thank you!!!!!!!!

Nurul Marlina said...

boleh ja nak wt kat ang dilla. tapi tunggu sat. la neh tgh bizi nak raya. heheh