stalker!hahaha

Wednesday, August 3, 2011

Perempuan dengan 'insecure' nya

selamat menjalani ibadah puasa semua :)

Hari kedua berpuasa. Komen? No komen. Errr... Rasa macam tak puasa ja. Hahahaha. Ok, sudah. Tak nak intro panjang berjela. Bukan nak cakap pasal puasa pon. Aku just nak cakap pasal perempuan. Ehehe. Lebih kepada diri sendiri sebenarnya. Ye la, dah belog aku, mesti la cakap pasal aku. Logik kan? :)

Aku tak tau la benda neh jadi kat aku sorang or kat semua perempuan. Pernah tak rasa 'insecure'?Perasaan tak selamat. Tak selamat kat sini bukan bermaksud rasa macam bahaya nak kena culik/rogol/bunuh ka. No no no. Bukan macam tu. Tak selamat kat sini lebih kepada secara peribadi. Ehem. Tiba tiba rasa malu nak tulis pulak. Ahahaha.

Aku selalu rasa macam neh tau. Contoh yang paling utama la kan, pasal fizikal aku. Muka la senang cakap. Aku tak da la rasa aku cantik gila gila tapi kategori boleh tahan la jugak kot. Ehem. Kadang kadang bila keluar, jumpa perempuans yang lagi cantik, aku mula rasa macam rendah diri. Tambah tambah bila keluar dengan Si Buncet. Rasa macam aku tak cukup cantik ja. Takot dia usha perempuans lain la blablabla. Tengok, secara tak lansung aku rasa insecure dan tak percaya kat Si Buncet. Ahahah. Ntahpapa!

Neh tak termasuk perasaan insecure bila tengok ex-gf/member/cousin Si Buncet tiba tiba lagi cun dari aku. Hahaha. Memang rasa tak selamat. Bukan nak tuduh or cakap Si Buncet neh tak setia/kaki perempuan ka apa, tapi perasaan tu datang sendiri tau. Aku cemburu kot? Maybe. Hahaha. Bagi aku, aku tak kesah bf aku macam mana. Comot, selekeh, serebeh, serabai etc. Semua aku tak kesah. Tapi aku tak rasa lelaki semua nak gf dia jadi macam tu. Lelaki suka tengok benda cantik kan? Kan3? Neh pemikiran aku la. Hahaha.

Neh cakap pasal muka ja. Belum masuk bermacam-macam lagi insecure yang aku pernah rasa sampai membawa ke arah pergaduhan dan akhirnya... berpisah. Sebab tu kadang kadang, aku tak percaya sangat long distance relationship. Memang la nampak macam kurang kepercayaan. Tapi benda neh semua pernah terjadi kat aku kot. Dan mungkin juga aku letak kepercayaan yang tinggi dekat lelaki yang salah? Hahah. Takpa takpa. Pengalaman ja semua tu.

Berbalik kepada insecure, ntah la. Dah tak tau la nak tulis apa. Tadi stop sat sebab nak berbuka. Sekarang idea dah lari. Hahaha. Nanti nanti la aku cerita balik. Bye :)

p/s : thanks Si Buncet sebab hantar makanan tadi :)


6 comments:

nadieyamira said...

k.nad pon rasa macam 2 jugak dulu time kapel.sebab 2 skang ni takut nak kapel.memang nonsence jgk reason yg diguna pakai ni.tp nak wt mcm na,memang xleh nk wt pa.

Marlina :) said...

hahah. kan2? tapi kadang kadang ja rasa macam neh. kadang kadang tu ok ja. eheheh

Nurul Aini said...

tapi sy rasa sy cantik!! jadi ancaman lak kat laki yang ddk dkt saya,,mcm mana nie?? hahahahha

Marlina :) said...

hahahaha.. toek la kak aini neh. cehh.. kuaq topik tau!

fatinshah said...

paling insecure bila muka ada jerawat

Marlina :) said...

hahaha. tau xpaaa